مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-12بين الملل

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/ متن توافق نهایی، اسم رمز تشدید فشار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان امروز در خطبه های این هفته با تحلیل رویدادهای هفته گذشته از مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی و همچنین پرتاب ماهواره خیام تاکید کردند: ادعای متن توافق نهایی در مذاکرات هسته ای یک بازی رسانه ای و ژورنالیستی از سوی طرف های غربی است و قرار بر این است که پیشنهادات مدّ نظر مطرح و در پایتخت ها بررسی شود و در واقع متن توافق نهایی اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایران است.

امام جمعه خرم دره در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر خرم دره به شلیک 3 هزار و 200 موشک توسط مقاومت به سرزمین های اشغالی اشاره و اظهار کرد: بندهای توافق آتش بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی، نمادی قاطع از پیروزی محور مقامت است.

حسینعلی زاهدی پور با اشاره به سالروز پیروزی جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی افزود: تجربه تاریخی دور و نزدیک نشان از پیروزی مقاومت داشته و محور مقاومت پیروز قطعی میدان مبارزه خواهد بود.

وی به مذاکرات هسته ای در حال انجام اشاره و تصریح کرد: با توجه به جنگ اوکراین و روسیه و نزدیکی فصل سرما کشورهای اروپایی نیاز بیشتری به حضور ایران در بازار انرژی دارند و در عین حال ادعای متن نهایی توافق بدون توجه به اصلی ترین طرف مذاکره یعنی ایران، صرفاً در راستای فریب افکار عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/ متن توافق نهایی، اسم رمز تشدید فشار است

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/ متن توافق نهایی، اسم رمز تشدید فشار است