مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-12بين الملل

شهادت یک جوان دیگر در غزه و افزایش شمار شهدا به 49 نفر


منابع فلسطینی از شهادت یک جوان در نتیجه شدت جراحت وارده به وی در جنگ اخیر غزه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک جوان فلسطینی به نام أنس خالد انشاصی (22 ساله) از اهالی خانیونس امروز جمعه در نتیجه شدت جراحت وارده در جنگ اخیر غزه، به شهادت رسید.

شهادت این جوان فلسطینی در حالی است که روز گذشته نیز لیان الشاعر دختر 12 ساله فلسطینی بر اثر شدت جراحت وارده در جنگ سه روزه غزه به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه عرب 48 ، با شهادت این جوان، شمار شهدای جنگ سه روزه غزه به 49 نفر رسید و علاوه بر آن بیش از 360 نفر نیز زخمی شدند که حال بیشتر آن ها وخیم است.

این جوان فلسطینی در حمله هوایی رژیم موقت صهیونیستی به گروهی از جوانان در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، زخمی شده بود.

رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 132 فلسطینی اعم از 82 نفر در کرانه باختری و 50 نفر در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

در همین ارتباط میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره شهادت تعدادی از کودکان فلسطینی در جنگ سه روزه غزه، ابراز نگرانی گرد.

در جنگ اخیر غزه 17 کودک به شهادت رسیدند و علاوه بر آن دو نوجوان نیز در نابلس و الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک جوان دیگر در غزه و افزایش شمار شهدا به 49 نفر

شهادت یک جوان دیگر در غزه و افزایش شمار شهدا به 49 نفر