مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-12اقتصادي

این کشور به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهد


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از پایان پروازهای ایرلاین ایرانی به مالزی خبر داد و گفت: امروز آخرین پرواز ایرلاین ایرانی به مقصد کوالالامپور در ساعت 19 و 50 دقیقه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، از بین شرکت های هواپیمایی کشورمان تنها ماهان ایر پرواز مستقیم به مالزی (کوالالامپور) دارد که در دوره پاندمی کرونا پروازهای ماهان به این کشور قطع و تعلیق شد.

پس از فروکش شدن سرایت کرونا دوباره پروازها به کوالالامپور را از سر گرفت اما مشکلاتی دیگری مانع از برقراری تنها پرواز ایرلاین ایرانی به مالزی شده است و اغلب مسافران ایرانی باید با ایرلاین های دیگر عازم این کشور شوند.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از پایان پروازهای ایرلاین ایرانی به مالزی خبر داد و گفت: امروز جمعه 21 مرداد ماه- آخرین پرواز ایرلاین ایرانی به مقصد کوالالامپور در ساعت 19 و 50 دقیقه انجام می شود و دیگر پروازی از سوی ایرلاین های کشورمان به مالزی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به طولانی بودن مسیر تهران- کوالالامپور فقط هواپیماهای ماهان و ایران ایر امکان پرواز در این مسیر را داشتند، ادامه داد: امروز آخرین پرواز ایرلاین ایرانی به مالزی انجام می شود و از این پس مسافران باید از پرواز ایرلاین های خارجی در این مسیر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کشور به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهد

این کشور به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهد