مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-12سياسي

آیت الله مدرسی: دولت هرچه سریعتر بازار حوزه دارو را ساماندهی کند


امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که گرانی مهمترین دغدغه مردم است، گفت: دولتمردان باید هر چه سریعتر با برنامه ریزی دقیق و جدی بازار حوزه دارو را ساماندهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی ظهر امروز در خطبه های این هفته 21 مردادماه نماز جمعه بخش مرکزی، اظهار کرد: یکی از سرمایه های کلان بشری تاریخ عاشورا و حادثه عظیم کربلا است که در کنار این سرمایه، سرمایه های  ارزشمند و غنی دیگری نیز وجود دارد مثل زیارت عاشورا  و زیارت عاشورا گنجی مخفی است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین آموزه های عاشورا دانست و افزود: امیدواریم شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد، هیات ها و محلات نیز تشکیل شود و در راستای اهداف آن گام های موثری برداشته شود.

  امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با بیان این که گرانی دارو یکی از دغدغه های جدی مردم است و دولت باید هر چه سریعتر در این خصوص تدبیری جدی داشته باشد، گفت: باید در این زمینه چاره اندیشی و زمینه سازی شود تا مسئله گرانی مدیریت و نظارت بر بازار دارو در راستای خدمت به مردم تقویت شود.

آیت الله مدرسی یزدی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که برای حضور مردمی در پیاده روی اربعین فراهم شده  است امیدواریم مردم بتوانند سفری ارزان و همراه با معنویت و امنیت کامل را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: دولت هرچه سریعتر بازار حوزه دارو را ساماندهی کند

آیت الله مدرسی: دولت هرچه سریعتر بازار حوزه دارو را ساماندهی کند