مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-12اقتصادي

توسعه بانکداری الکترونیک باید همسو با الگو های جهانی باشد


یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک به طور حتم توسعه هر صنعتی نیاز به ارتقای سطح علمی و آموزشی دارد تا در کنار آن بتوان موفقیت هایی را کسب کرد.

از آنجا که صنعت بانکداری طی سال های گذشته از روش سنتی و قدیم دور شده و به سمت مدرن و دیجیتالی شدن حرکت کرده است بنابراین مستلزم این است که کارکنان و مدیران بانک ها خودشان را با دانش روز دنیا تطبیق دهند تا از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند؛ چرا که امروزه اساس رقابت سالم برپایه ارائه اموزش های نوین بنا شده است.

براساس این گزارش یک از زیرساخت های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است که باید اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک و نحوه استفاده از این خدمات و نحوه تقابل با بانکداری از طریق فناوری های نوین به مردم داده شود؛ تا اعتماد و پذیرش عموم مردم کسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بانکداری الکترونیک باید همسو با الگو های جهانی باشد

توسعه بانکداری الکترونیک باید همسو با الگو های جهانی باشد