مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-12اقتصادي

توزیع آنلاین و متمرکز نهاده های گل و گیاه فضای سبز در قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از توزیع متمرکز نهاده های گل و گیاه از طریق مرکز تولیدات و تحقیقات این سازمان و نظارت بر رعایت استانداردها و شرایط کاشت در فضای سبز شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به توزیع نهاده های گل و گیاه به صورت متمرکز از طریق گلخانه مرکزی در بوستان غدیر و مرکز تولیدات سازمان اظهار کرد: در این طرح تمام نهاده ها به صورت مجتمع در گلخانه غدیر تخلیه و به صورت تخصصی نگهداری خواهد شد.

وی توزیع آنلاین و متمرکز گل و گیاه از طریق اداره نظارت سازمان در هشت منطقه شهری را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تمام گل و گیاهی که در نهالستان سازمان تخلیه شده از طریق سامانه آنلاین درخواست داده شده و با بررسی اداره نظارت تحویل پیمانکار و مناطق می شود؛ با این کار تخلیه نهال پراکنده و توزیع عادلانه نهال بر اساس نیاز شهر و مناطق صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: با این کار رعایت استانداردهای کاشت با توجه به توزیع یکپارچه گل و گیاه توسط سازمان صورت گرفته و نظارت بیشتری نیز بر این امر وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آنلاین و متمرکز نهاده های گل و گیاه فضای سبز در قم

توزیع آنلاین و متمرکز نهاده های گل و گیاه فضای سبز در قم