مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-12ورزشي

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار معرفی شدند


سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، یزدان درخشانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سبحان فلز گرمسار پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار امسال با رویکردی متفاوت پا به عرصه رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور خواهد گذاشت.

وی گفت: بر این اساس در این ایام با نفرات مختلفی برای هدایت تیم مذاکره داشتیم که در نهایت با سیدمحمد یحیی زاده به تفاهم رسیده ایم و به عنوان سرمربی تیم معرفی شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سبحان فلز گرمسار افزود: سعید دل انگیز و مجید ناظریه به عنوان مربی و علی ایمانی به عنوان مربی دروازه بان ها از دیگر نفرات کادر فنی هستند و بازیکنان تیم نیز به زودی معرفی می شوند.

درخشانی بیان کرد: قصد حضور پرقدرت در رقابت های امسال را داریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشاگران خونگرم گرمساری از نام این شهر در رقابت ها دفاع کنیم و نماینده شایسته ای با کمک مسؤولان ارشد منطقه ای و استانی برای این شهر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ سیدمحمد یحیی زاده سابقه مربی گری تیم های شهید منصوری قرچک، پاس تهران، پارسیان شهر قدس و مقاومت البرز را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار معرفی شدند

سرمربی و کادر فنی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار معرفی شدند