مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-12اجتماعي

رودخانه رودبار فریدون شهر به علت رانش زمین مسدود شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش های اخیر در منطقه پشت کوه فریدون شهر باعث وقوع رانش زمین، در مسیر رودخانه رودبار در حوالی روستای خالی از سکنه رودبار و مسدود شدن رودخانه به علت ریزش کوه و بالارفتن سطح آب شده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در 6 هفته گذشته سیلاب هایی را در سطح استان اصفهان شاهد بودیم، اظهار داشت: سیلاب در روستاهای وزوه، هیران و پشتکوه فریدون شهر منجر به بروز خسارت به محل اسکان، راه های روستایی، بخش کشاورزی و دام های عشایر مستقر در منطقه مذکور شد.

وی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی سیلاب های ناگهانی اتفاق می افتد، گفت: بارش های اخیر در منطقه پشت کوه فریدون شهر باعث وقوع رانش زمین، در مسیر رودخانه رودبار در حوالی روستای خالی از سکنه رودبار و مسدود شدن رودخانه به علت ریزش کوه و بالارفتن سطح آب شده است.

شیشه فروش افزود: تیم های فنی و عملیاتی برای ارزیابی و رفع خطر از مناطق پایین دست با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه از طریق بالگرد به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه با استان لرستان و مدیریت بحران کشور هماهنگی به عمل آمد، بیان کرد: تیم ها در حال ارزیابی محل و رفع خطر از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه رودبار فریدون شهر به علت رانش زمین مسدود شد

رودخانه رودبار فریدون شهر به علت رانش زمین مسدود شد