مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-12سياسي

2 هزار و 150 واحد آسیب دیده از سیل توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 2 هزار و 150 واحد آسیب دیده از سیل مرداد در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، نیکزاد در جلسه جمع بندی نتایج سفر خود در استانداری سیستان و بلوچستان گفت:  با بیان اینکه 2 هزار و 150 واحد آسیب دیده از  سیل مرداد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: به فوریت ستاد بازسازی شروع به کار می کند و بنیاد مسکن موضوع پرداخت تسهیلات و بلاعوض را پیگیری و انجام خواهد داد.

این مسؤول گفت: در سیل کنارک همه پای کار بودند و لازم است بانک های عامل پای کار باشند و وام تکمیلی را ارائه دهند.

نیکزاد بر ادامه و شتاب ساماندهی حاشیه شهر زاهدان تاکید کرد و به مشکلات در روستای شهرک گاوداران  و میدان تره بار اشاره کرد که با حضور دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم زاهدان نیز در این جلسه به بیان نکاتی در خصوص سیل پرداخت و گفت: زاهدان از اولین شهرهای دچار سیل بود، اما مردمی دارد که هم صبور هستند و هم نجیب.

حسینعلی شهریاری گفت : انتظار داریم تا مشکلاتی که در مناطق محروم داشتیم و البته قابل حل است، پیگیری شود، هر کسی که خدمتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 150 واحد آسیب دیده از سیل توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی می شود

2 هزار و 150 واحد آسیب دیده از سیل توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی می شود