مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-12سياسي

شرکت های صنعتی و معدنی را برای تامین مسکن جوانان پای کار بیاورید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی این وزارتخانه با انتقاد از بی نظمی هواپیمایی جمهوری اسلامی در کرمان، اظهار داشت: هواپیمای جمهوری اسلامی ملی است، اما متاسفانه در کرمان کمترین پرواز را صورت می دهد، می توانیم روزی یکی، دو پرواز از فرودگاه کرمان داشته باشیم، جیرفت نیز این توانمندی را دارد، رفسنجان موضوع خود را دارد و نباید کل استان محروم شود، این مهم را جدی بگیرید.

وی اضافه کرد: کرمان به دلیل توسعه صنایع خود، این توان را دارد، ماهان ایر با وجود چند پرواز در روز، هیچ زمانی صندلی خالی ندارد، وقتی مطالبه از خطوط هوایی وجود دارد چرا کم کاری می شود؟ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جاده های کرمان نمی توانند حجم بالای تولیدات فولادی استان را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: 5 سال آینده کرمان بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور خواهد شد و تولیدات آن به مرز 20 میلیون تن خواهد رسید، نمی توانیم برای حمل آنها کامیون های پرشماری را روانه جاده ها کنیم.

وی اضافه کرد: جلسه ای با حضور استاندار کرمان و تمامی مدیران صنایع در کرمان گذاشته و با مشارکت خود، خط دوم را راه اندازی کنید تا پاسخگوی نیاز کرمان باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های صنعتی و معدنی را برای تامین مسکن جوانان پای کار بیاورید

شرکت های صنعتی و معدنی را برای تامین مسکن جوانان پای کار بیاورید