مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-11سياسي

آیت الله عراقی: ریشه بسیاری از مشکلات باور نداشتن به مردم است


نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که کار مردم را به خود مردم واگذار کنید، اتاق های اصناف، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه عصر امروز نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه  با آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

  در این  نشست ابتدا مجتبی صفایی نائب رییس اتاق اصناف کشور، جهانبخش شکری   رییس خانه صنعت و معدن استان،  جلیل کرم رییس اتاق تعاون استان و ابراهیم عزیزی به دیدگاه ها و مشکلات تولید و اقتصاد استان پرداختند.

  رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه در این نشست با اشاره به پیوند دیرینه بازاریان و روحانیت، اظهار کرد: جامعه روحانیت باید اولویت خود را از سمت مسائل فرهنگی و اجتماعی به مسائل  اقتصادی تغییر دهد.

  وی با بیان اینکه فقر و مشکلات  اقتصادی همه جامعه را تهدید می کند،گفت: ما نتوانستیم تورم و مشکلات اقتصادی را کنترل کنیم.

  کاشفی گفت: برای جراحی های اقتصادی و ایجاد تحول نیاز به سرمایه اجتماعی داریم، اما سرمایه اجتماعی ما در حال حاضر ضعیف شده است.

  عضو هیأت رییسه اتاق ایران  پیشنهاد کرد شورایی تحت عنوان شورای وحدت و گفت و گوی پیشرفت اقتصادی   جهت  در راستای منافع اقتصادی  استان  شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عراقی: ریشه بسیاری از مشکلات باور نداشتن به مردم است

آیت الله عراقی: ریشه بسیاری از مشکلات باور نداشتن به مردم است