مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-11حوادث

قتل در اراک، دستگیری در مشهد


عاملان قتل مرد جوان در خیابان هپکوی اراک با ردیابی های یک ماهه پلیس و عملیاتی گسترده در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 22 چهارشنبه 15 تیر در خیابان هپکو منطقه بلوار قدس شهرستان اراک یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید اسلحه راه یک خودرو پژو 206 را سد کرد و پس از تیراندازی به سمت سرنشینان خودرو راننده به قتل رسید و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی درخصوص این حادثه گفت: در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 و قتل راننده اقدامات اطلاعاتی و بررسی ویژه، برای دستگیری متهمان آغاز شد.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی درخصوص شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در اراک اظهار داشت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد دستگیر شدند.

با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت های محمد و مهدی شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد در مشهد به سر می برند.

بنابراین با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از 48 ساعت کار شبانه روزی در تاریخ 17 مردادماه مصادف با روز عاشورا و با وجود مأموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در اراک، دستگیری در مشهد

قتل در اراک، دستگیری در مشهد