مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-11سياسي

مجاهدت قزوینی ها در «جبهه مقاومت» درخشان و منشأ خیر بوده است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: قزوینی ها از سال 93 بیش از هفت دوره در جبهه مقاومت و در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش شهدای مدافع حرم که عصر امروز در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش اظهار کرد: قزوینی ها از سال 93 بیش از هفت دوره در جبهه مقاومت، در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.

وی افزود: در این مدت فرماندهان غیوری از قزوین فرماندهی عملیات هایی را بر عهده داشته اند و تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس خود را در کنار جوانان در مناطق عملیاتی به منصه ظهور رساندند و مشتاقانه در ماموریت های جبهه مقاومت حضور یافتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان، داوطلبانه به تیپ 82 صاحب الامر(عج) برای اعزام به شمال غرب کشور مراجعه کرده بودند که از این تعداد 2400 نفر راهی منطقه شدند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: روی قزوینی ها برای دفاع از حرم، برقراری امنیت و سربلندی ملت بزرگ و شکستن هیمنه دشمن باید حساب ویژه باز کرد چرا که گذشته پرافتخار خود در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت قزوینی ها در «جبهه مقاومت» درخشان و منشأ خیر بوده است

مجاهدت قزوینی ها در «جبهه مقاومت» درخشان و منشأ خیر بوده است