مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-11بين الملل

انتقاد روسیه از لحن زورگویانه اتحادیه اروپا در مذاکرات وین


وزارت خارجه روسیه از اظهارات سخنگوی اتحادیه اروپا که مدعی شده ایران یا بایستی متن فعلی در مذاکرات وین را بپذیرد و یا مذاکرات را شکست خورده بداند انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین با استناد به بیانیه ای از وزارت خارجه روسیه از اظهارات اتحادیه اروپا درباره مذاکرات رفع تحریم های ایران انتقاد کرد.

اولیانوف در توییتر نوشت: وزارت خارجه روسیه: طبق گفته سخنگوی اتحادیه اروپا طرف های مشارکت کننده در گفت وگوهای وین با این انتخاب مواجه هستند که یا متن فعلی را بپذیرند و یا اینکه بدانند که گفت وگوها شکست خورده است.

کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه نداده اظهارات اینچنینی مطرح کند.

خبرگزاری ایتارتاس هم به نقل از ایوان نیچایف ، معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه نوشته مسکو شاهد تعهد همه طرف های برجام برای احیای این توافق هسته ای است.

نیچایف گفت: ما می توانیم تعهد همه طرف های برجام از جمله ایالات متحده برای هماهنگ کردن تصمیم های کمیسیون مشترک جهت بازگرداندن برجام به چارچوب های زمانی اصلی را مشاهده کنیم.

وی گفت که دور جدید مذاکرت غیرمستقیم میان هیئت های ایران و آمریکا به ارائه بسته جدیدی از تصمیم های کمیسیون مشترک منتهی شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روسیه از لحن زورگویانه اتحادیه اروپا در مذاکرات وین

انتقاد روسیه از لحن زورگویانه اتحادیه اروپا در مذاکرات وین