مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-11سياسي

کنایه نماینده عراقی به جریان صدر درباره درخواست انحلال پارلمان


یک نماینده پارلمان عراق در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور و برگزاری مجدد انتخابات گفت، چه تضمینی برای پذیرش نتایج انتخابات احتمالی وجود دارد؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر، عصر روز گذشته (چهارشنبه) از شورای عالی قضایی عراق خواست که پارلمان عراق را حداکثر تا پایان هفته آینده منحل اعلام کند.

مصطفی جبار سند نماینده پارلمان عراق ضمن رد این خواسته الصدر، در صفحه توییتر خود یادآوری کرد که مگر این دولت کنونی، نتیجه انتخابات گذشته نیست و چه تضمینی است که نتیجه انتخابات مجدد پذیرفته شود.

سند نوشت: به خاطر رخدادهای بسیار، بیماری کرونا، گسترش دستگاههای هوشمند و مشاهده بیش از حد ویدئوهای بی ارزش، حافظه مردم عراق ضعیف شده است.

مردم عراق فراموش کرده اند پس از اینکه پارلمان سابق، خود را منحل کرد، پارلمان کنونی، حاصل انتخابات زودهنگام بود .

  این نماینده عراقی در کنایه به مطالبات غیرقانونی جریان صدر خاطرنشان کرد: چه تضمینی وجود دارد که اگر فرضاً انتخابات جدید برگزار شد، و [فراکسیونهایی با] وزن های مختلف تشکیل شد، نتایج آن را قبول کنند؟.

این در حالی است که رهبر جریان صدر با اشاره به اینکه انحلال پارلمان تنها توسط خود اعضای پارلمان انجام نمی شود، از دستگاه قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه نماینده عراقی به جریان صدر درباره درخواست انحلال پارلمان

کنایه نماینده عراقی به جریان صدر درباره درخواست انحلال پارلمان