مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-11ورزشي

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان گفت: یادواره 35 شهید ورزشکار این استان به زودی با حضور مسؤولان در زاهدان برگزار خواهد شد.

- علیرضا بستانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بسیج ورزشکاران از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است و از سال 1398 تعداد کانون ها را از 5 عدد به 14 کانون ارتقا داده است، جذب جوانان و نخبگان ورزشی اولویت بسیج ورزشکاران است که در 14 شهرستان استان به کمک کانون ها در حال انجام است.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان افزود: جامعه هدف بسیج ورزشکاران استان 12 هزار و 400 نفر است که تاکنون 4 هزار و 432 ورزشکار جذب شده اند.

این مسؤول با بیان اینکه قشر ورزشکار نیز یکی از 22 قشر بسیج است که در راستای جذب و حمایت ورزشکاران تلاش می کند، گفت: 135 شهید ورزشکار داریم که هرکدام با توج به رده سنی و حوزه اشتغال خود در اقشار 22 گانه تقسیم شده اند.

وی ادامه داد: 35 شهید از تعداد فوق به قشر بسیج ورزشکاران تعلق دارند و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان هر ساله یادواره شهدا برگزار می شود، امسال نیز اقدامات لازم برای برگزاری یادواره شهدا انجام شده و به زودی برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان گفت: نشست هیئت های اندیشه ورز با هدف آسیب شناسی و شناسایی تهدیدها در حوزه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در سیستان و بلوچستان