مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-11بين الملل

انگلیس به اوکراین موشک می دهد


این ها جدیدترین بسته حمایت نظامی است که نیروهای مسلح اوکراین را قادر می سازد به دفاع در برابر تهاجم روسیه و استفاده کور آن ها از توپخانه دوربرد ادامه دهند.

- در نشست وزرای دفاع اروپایی وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد موشک های دقیق هدایت شونده با برد 80 کیلومتر و سامانه های راکتی چندگانه به اوکراین می فرستد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انگلیس و دانمارک روز پنجشنبه به اوکراین وعده دادند، کمک های مالی و نظامی بیشتری به این کشور ارسال می کنند.

  به نوشته وبگاه شبکه اسکای نیوز ، بن والاس وزیر دفاع انگلیس در نشستی با همتایان اروپایی وعده کرد، تعداد چشمگیری از موشک های دقیق هدایت شونده با بُرد 80 کیلومتر ارسال می کند.

این مقام انگلیسی گفت، علاوه بر این موشک های هدایت شونده، سامانه های راکتی چندگانه موسوم به (MLRS) به اوکراین تحویل خواهد داد.

  والاس گفت: این ها جدیدترین بسته حمایت نظامی است که نیروهای مسلح اوکراین را قادر می سازد به دفاع در برابر تهاجم روسیه و استفاده کور آن ها از توپخانه دوربرد ادامه دهند .

  وزیر دفاع انگلیس افزود: حمایت متداوم ما این پیام روشن را ابلاغ می کند: بریتانیا و جامعه بین المللی با این جنگ غیرقانونی مخالف است و شانه به شانه اوکراینی ها، کمک های نظامی دفاعی را برای آن ها فراهم می کند تا در برابر تهاجم [ولادیمیر] پوتین از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس به اوکراین موشک می دهد

انگلیس به اوکراین موشک می دهد