مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-11اقتصادي

بخشنامه های موجود بانک مرکزی نیاز به بروزرسانی دارد


متاسفانه بانک مرکزی و حتی برخی از وزارتخانه های کشور در حال حاضر جزیره ای عمل کرده و برخی بخشنامه هایی را اجرایی می کنند که متعلق به 20 سال قبل است و باید بروز رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی استان البرز با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در محل اتاق البرز، بیان کرد: البرز ظرفیت های خوبی در حوزه کشاورزی به ویژه مباحث صادراتی دارد، با وجود چنین ظرفیتی تاکنون از این پتانسیل به درستی استفاده نشده است، به عنوان نمونه در حوزه صنایع غذایی واحدهای تولیدی زیادی داریم.

وی ادامه داد: البرز استانی صنعتی است و به منظور تسریع در روند پیگیری و رسیدگی به مباحث و مشکلات بخش های تولیدی و صنعتی استان در حال حاضر جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی دو بار در ماه برگزار می شود در حالی که برگزاری این جلسات در دیگر استان ها به صورت یک نشست ماهانه است و این مهم نشان از اهمیت پیگیری مسائل اقتصادی در البرز و نگاه استاندار به این مسئله دارد.

رییس اتاق بازرگانی البرز با طرح مشکلات صادراتی فعالان اقتصادی از تعیین بازارهای هدف بدین منظور سخن گفت و افزود: دیگر مسائل مهم پیش روی صادرکنندگان کشورمان در ارتباط با انتقال پول و حمل و نقل کالا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه های موجود بانک مرکزی نیاز به بروزرسانی دارد

بخشنامه های موجود بانک مرکزی نیاز به بروزرسانی دارد