مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-11سياسي

گشت زنی برای جمع آوری قلیان در حاشیه زاینده رود


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در جلسات مشترک با دستگاه های قضایی، انتظامی و بهداشتی، مقرر شد اکیپ های مشترکی در حاشیه زاینده رود برای جمع ‎آوری قلیان ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روح الله ابوطالبی در خصوص حذف قلیان از حاشیه زاینده رود، گفت: طبق قوانین، موضوع جمع آوری قلیان و هرگونه دست فروشی توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام می شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه گاهی قلیان ها اجاره داده می شود و موضوعات بهداشتی نیز در اجاره آن رعایت نمی شود، در جلسات مشترک با دستگاه های قضایی، انتظامی و بهداشتی، مقرر شد اکیپ های مشترکی در حاشیه زاینده رود برای جمع ‎آوری قلیان ها اقدام کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای این اداره کل از حدود سه هفته پیش با عوامل عرضه قلیان برخورد می کنند، توضیح داد: برای مقابله با این تخلف در مرحله نخست تذکرات لازم به افراد ارائه و در صورت توجه نکردن، جمع آوری قلیان ها انجام می شود.

او با بیان اینکه گزارش روزانه جمع آوری قلیان های از حاشیه زاینده رود برای مقام قضایی ارسال می شود، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اوج گیری مجدد کرونا و رعایت نشدن موازین بهداشتی در خصوص اجاره قلیان و مضرات آن، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت زنی برای جمع آوری قلیان در حاشیه زاینده رود

گشت زنی برای جمع آوری قلیان در حاشیه زاینده رود