مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-11سياسي

اهدای آثار خوشنویس مطرح کشور به موزه حرم مطهر رضوی


علی اکبر رضوانی استاد و مدرس برجسته هنر خوشنویسی کشور، دو اثر ویژه خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تابلوی این نظم گریه خیز با محتوای عاشورایی ترکیب بند محتشم کاشانی و تابلوی شمس الشموس با اشعاری در مدح امام هشتم (ع)، عناوین آثاری است که از سوی علی اکبر رضوانی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

وی این اهدا را مایه مباهات و افتخار خودش دانست و گفت: بی شک این گونه اقدامات از سوی هنرمندان باعث ماندگاری هرچه بیشتر آن اثر و زنده ماندن یاد هنرمند می شود.

 این هنرمند برجسته دارای مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران و درجه یک هنری است که زیر نظر استادان مطرح خوشنویسی، یدالله کابلی، امیر احمد فلسفی، عباسعلی صحافی مقدم و ابراهیمی فخر به تحصیل هنر پرداخته است.

رضوانی تاکنون 38 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار و در نمایشگاه های مختلف گروهی انجمن خوشنویسان شرکت کرده است.

وی عناوینی از قبیل برگزیده جشنواره اول و دوم جهان اسلام، برگزیده جشنواره طریق جاوید و دوره های مختلف جشنواره قرآن کریم را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

رضوانی پیش از این نیز سه اثر ارزشمند هنری خود شامل دو جلد قرآن کتابت شده در ابعاد 100 در 70 و 35 در 50 و صحیفه سجادیه با خط شکسته نستعلیق را به موزه آستان قدس رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای آثار خوشنویس مطرح کشور به موزه حرم مطهر رضوی

اهدای آثار خوشنویس مطرح کشور به موزه حرم مطهر رضوی