مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-11اجتماعي

ورود به تنگه واشی ممنوع شد


همزمان با ادامه هشدار وضعیت نارنجی سیل در فیروزکوه، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان از تعطیلی تمام جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری فیروزکوه تا پایان مردادماه و جلوگیری از ورود گردشگران به منطقه تنگه واشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن باب الحوایجی ـ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فیروزکوه - گفت: به دلیل پیش بینی بارش های رگباری و جاری شدن سیل و با مصوبه ستاد بحران شهرستان فیروزکوه، از ورود گردشگران به جاذبه های گردشگری، روستاها و مسیرهای طبیعتگردی این شهرستان تا 31 مردادماه جلوگیری می شود.

او افزود: تمام دستگاه های اجرایی و انتظامی در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران تلاش می کنند تا از ورود گردشگران به ویژه در منطقه تنگه واشی و روستای جلیزجند جلوگیری شود.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فیروزکوه همچنین گفت: در صورت پیش بینی ادامه بارش ها، تعطیلی جاذبه های گردشگری این شهرستان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز از گسترش سامانه بارشی و شروع بارش ها در برخی مناطق فیروزکوه خبر داد و با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل ها، برای روزهای پایانی هفته هشدار داد و از همه شهروندان و گردشگران خواست، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به تنگه واشی ممنوع شد

ورود به تنگه واشی ممنوع شد