مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-11اجتماعي

افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آینده


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، در جریان تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: امروز، بیستم مردادماه، در ارتفاعات زاگرس در استان های واقع در فارس، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب مرکزی و شرق لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی برای پس از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود.

وی برای امروز و فردا در برخی از مناطق سواحل دریای خزر در بعضی ساعات بارش های پراکنده را پیش بینی کرد و افزود: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده اما بیشتر مناطق کشور جوی پایدار را تجربه خواهند کرد، همچنین برای مناطق مذکور آسمانی صاف و آفتابی را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه از شرایط موزون برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: این شرایط سبب می شود در مناطق مذکور برای پس از ظهر و شب ها رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گاهی گرد و خاک رخ دهد.

گودرزی تصریح کرد: طی چند روز آینده در نیمه شرقی کشور خصوصاً در منطقه زابل و بخش هایی از مرکز و طی دو روز آینده در نوار غربی کشور وزش باد و وقوع گرد و خاک را خواهیم داشت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آینده

افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آینده