مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-11بين الملل

قراردادهای دولت الکاظمی با آنکارا همزمان با تجاوزات ترکیه به خاک عراق


در حالی که تجاوزات ترکیه به خاک عراق ادامه داد، استاندار نینوا از امضای قرارداد با دو هلدینگ ترکیه ای به منظور بازسازی فرودگاه موصل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نجم الجبوری استاندار نینوا (شمال عراق) اعلام کرد، این استان قراردادی با دو شرکت ترکیه ای به منظور بازسازی فرودگاه موصل بسته است.

بر اساس گزارش در خبری در همین رابطه نوشت، در حالی که قوای سیاسی و مردمی در عراق خواستار پایان حضور نظامی ترکیه در عراق و جلوگیری از تجاوز ترکیه به خاک عراق هستند مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور اقدام به امضای قرارداد با هلدینگ های ترکیه ای برای بازسازی فرودگاه و ایجاد نیروگاه های برق می کنند.

در ادامه این گزارش آمده، الکاظمی با این اقدامات، خود را در شرایط سخت قرار داده و افکار عمومی را تحریک می کند بویژه که ترکیه در ماه گذشته یک منطقه گردشگری در دهوک را بمباران کرد و چندین شهروند عراقی کشته یا زخمی شدند.

المعلومه افزود، علیرغم ادامه تجاوز ترکیه به خاک عراق و قطع آب فرات و دجله به روی عراق توسط آنکارا، اما همچنان شرکت های ترکیه ای بیشترین تأسیسات عراق را در دست دارند.

ترکیه مدت هاست با ادعای مقابله با گروهک تروریستی پ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای دولت الکاظمی با آنکارا همزمان با تجاوزات ترکیه به خاک عراق

قراردادهای دولت الکاظمی با آنکارا همزمان با تجاوزات ترکیه به خاک عراق