مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-11سياسي

گلوگاه های فساد در هر استان شناسایی و بازرسی براساس آن پیش بینی شود


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ذبیح اله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به استان کرمانشاه در جریان سفر به استان کرمانشاه، در جمع همکاران بازرسی این استان با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان، به بیان فرازهایی از نهج البلاغه پیرامون نظارت و بازرسی پرداخت و اظهار کرد: بازرسان به عنوان عیون جامعه چشم بیدار نظام هستند و این چشم باید خوب ببیند و خوب منعکس کند.

در بازرسی ها هیچ خط قرمزی نمی شناسیم وی به بیان توصیه هایی خطاب به بازرسان پرداخت و رازداری را به عنوان یکی از مولفه های مهم مورد اشاره قرار داد.

رییس سازمان بازرسی با بیان اینکه در نگارش گزارشات دقت شود، تاکید کرد: گزارش های تهیه شده در سازمان بازرسی باید دقیق و مستند باشد و براساس دلایل و مدارک نگارش شود.

خداییان بازرسان را از پرداختن به مسایل جزیی بر حذر داشت و گفت: باید مسایل مهم و گلوگاه های فساد در هر استان شناسایی و بازرسی براساس آن پیش بینی شود و این روند تا مسدودسازی گلوگاه فساد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در مورد گلوگاه های فساد و مسایل مهم آسیب شناسی انجام شود، تصریح کرد: بازرسان باید با علم و آگاهی انتخاب شوند و در حوزه مربوطه متخصص باشند.

رییس سازمان بازرسی تسلط بر قوانین و مقررات دستگاه مورد بازرسی را تکلیفی مهم بر دوش بازرسان دانست و از برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه های فساد در هر استان شناسایی و بازرسی براساس آن پیش بینی شود

گلوگاه های فساد در هر استان شناسایی و بازرسی براساس آن پیش بینی شود