مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-11سياسي

بیانیه بسیج اساتید البرز در محکومیت اظهار نظر اخیر یکی از سران فتنه


بسیج اساتید استان البرز در محکومیت توهین فتنه گر ، میرحسین موسوی به شهید سر افراز اسلام سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس خبرگزاری فارس از کرج، بسیج اساتید استان البرز در محکومیت توهین فتنه گر ، میرحسین موسوی به شهید سر افراز اسلام سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛ باسمه تعالی انتشار متن موهوم و توهین آمیز از سوی یکی از سران فتنه در برخی رسانه های ضد انقلاب، بار دیگر ذات واقعی صهیونیستی و آمریکایی با اسم رمز کودتای سبز را به خوبی نشان داد.

و یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود که اصل نظام را در فتنه سال 1388 نشانه رفته بود که با قیام مردمی نهم دی این توطئه خنثی شد.

  در این بیانیه به شکل وقیحانه به شهدای مدافع حرم و فرمانده عزیز و پر افتخار جهان اسلام شهید همدانی توهین شده است.

مدافعان حرم به عنوان سربازانی گمنام با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزون بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این رشادت ها و مجاهدت ها هستند.

اوج تکریم مردم از مدافعان حرم را در بدرقه پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید همدانی شاهد بودیم که چه حماسه ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج اساتید البرز در محکومیت اظهار نظر اخیر یکی از سران فتنه

بیانیه بسیج اساتید البرز در محکومیت اظهار نظر اخیر یکی از سران فتنه