مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-11سياسي

القاصی: یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، صبح امروز علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران به منظور بررسی روند نگهداری و ترخیص کالاها از انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید به عمل آورد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای حضور در انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره) از محل نگهداری مواد اولیه دارویی بازدید کرد و زمان ترخیص کالاها از گمرک از بدو ورود را مورد بررسی قرار داد و در عین حال بر ضرورت کوتاه سازی فرایندها و تشریفات به منظور تسریع در روند تعیین تکلیف کالاها و اقلام موجود در انبارها تاکید کرد.

القاصی ضمن ارزیابی میدانی میزان کالاهای متروکه و بررسی مدت ماندگاری این اقلام در انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره)، ضرورت جداسازی این کالاها با سایر اقلام را یادآور شد.

  رییس کل دادگستری استان تهران در جریان این بازدید با کالاهایی مواجه شد که نماینده گمرک مدعی بود که این کالاها به سازمان اموال تملیکی اعلام شده در حالی که نماینده سازمان اموال تملیکی مدعی بود که گمرک کالاهای یاد شده را به این سازمان اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی: یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود

القاصی: یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود