مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-11سياسي

مدیرکل زندان های سمنان: مشکلات کارآفرینان در زندان رفع شود


مدیرکل زندان های استان سمنان از اصلاح و تربیت زندانی با ایجاد کار در زندان خبر داد و گفت: مشکلات کارآفرینان در زندان باید سریع برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان در بازدید از پروژه های عمرانی زندان شاهرود اظهار کرد: پروژه ساخت بند نسوان در شاهرود در دست اقدام است که با ایجاد فضای مستقل برای بند نسوان در زندان شاهرود اتفاقات بسیار ارزشمندی رقم خواهد خورد.

وی گفت: پروژه های عمرانی متعددی در استان سمنان در حال اجرا است که در تلاش هستیم بتوانیم با اعتبارات سال جدید آن را به اتمام برسانیم.

مدیرکل زندان های استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه ساخت بند نسوان در زندان شاهرود در دستور کار اداره کل است، بیان کرد: پروژه بند نسوان در زندان شاهرود از اهمیت خاصی برخوردار بوده و با ایجاد همچنین فضایی اتفاقات خوبی در زندان رقم خواهد خورد.

کهربایی در بازدید از کارگاه ساخت موزاییک زندان شاهرود، عنوان کرد: ایجاد فضای کار برای زندانیان هم برای کارآفرینان درآمدزا خواهد بود و هم برای زندانی و خانواده زندانی و در همین میان کمک زیادی به اصلاح زندانی خواهد کرد.

وی با اشاره به نیاز به گسترش بیشتر کارگاه ها در زندان ها، خاطرنشان کرد: هرچه فضای کارگاهی بیشتر باشد، زندانیان بیشتر در آن مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های سمنان: مشکلات کارآفرینان در زندان رفع شود

مدیرکل زندان های سمنان: مشکلات کارآفرینان در زندان رفع شود