مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-11سياسي

کتاب «سِرّ سَر»؛ کشف مروارید از دریای وجود شهید اسکندری


برای نویسنده، سوژه ها مثل مرواریدهای کف دریا هستند و او غواصی که در این دریا نمی داند با دو دستش چقدر می تواند مروارید بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به پاسداشت و افتخار دلاورمردی و پاکبازی شهید حاج عبدلله اسکندری به سراغ نجمه طرماح، بانوی نویسنده رفتیم تا از سومین اثرش با عنوان سرّسر در باره این شهید جان برکف، گپ و گفتی داشته باشیم.

شهید اسکندری چگونه توانست برای جوانان و مدیران الگویی تاثیرگذار شود و در کتابتان چگونه به آن پرداخته اید؟ اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست/ من از تو می نویسم و این کیمیا کم ست شهید اسکندری یکی از انبوه شهیدان و شخصیت های پرجاذبه زندگی شخصی و حرفه ای من هستند که برای نوشتن این کتاب، خود.

شهید حاج عبدلله اسکندری در تمام دوران خدمت خود یک فرد نظامی بودند به جز چند سال پایانی که به عنوان مدیر کل بنیاد شهید استان فارس مشغول به خدمت بودند.

در نگاه همکاران و خانواده، ایشالله در فضای مدیریتی علاوه بر جذبه و جدیت در امور، سوای از درجه نظامی، بسیار منعطف، مردم دار، احترام گذار نسبت به ارباب رجوع و متواضع نسبت به خانواده های شهدا و جانبازان بودند.

این خصیصه های مثبت سردار، در روایت شاهدان عینی و در بسیاری فیلم ها و گزارشات مستندی که از دوره ریاست ایشان برجای مانده نمود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سِرّ سَر»؛ کشف مروارید از دریای وجود شهید اسکندری

کتاب «سِرّ سَر»؛ کشف مروارید از دریای وجود شهید اسکندری