مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-11اقتصادي

افزایش 280 هکتاری «مهرگان» برای آبرسانی از سد طالقان مشکل ایجاد می کند


مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین رفع موانع برای طرح آبرسانی از سد طالقان به مهرگان با توجه به اضافه شدن 280 هکتار به این شهر را ضروری بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، داراب بیرنوندی در حاشیه تور رسانه ای بازدید خبرنگاران استان قزوین و شهرستان آبیک از بخشهای مختلف پروژه آبرسانی از سد طالقان به آبیک  اظهار کرد: آب شرب شهر آبیک با توجه به سختی و ناگوارایی آب، استاندارد و در حد مجاز بوده است اما با ذائقه مردم همخوانی نداشت و اعتراضات زیادی وجود داشت.

  وی افزود: در گذشته در استان موضوع آب شیرین کن برای آب آبیک مطرح شده بود که مخالفت کردم چرا که قطع به یقین پروژه خط انتقال آب آبیک گم می شد و اجرایی نمی شد که با توضیحات لازم،  مسئولان امر توجیه شدند.

  وی افزود: در دو سال اخیر، پروژه خط انتقال آب آبیک سرعت بیشتری گرفت و به عنوان گفتمان استان تبدیل شد و هر طور که بود باید مشکل آب شرب این شهر حل می شد.

  مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین ظرفیت تصفیه خانه موقت آب آبیک را 200 لیتر بر ثانیه ذکر و خاطر نشان کرد: ظرفیت این تصفیه خانه قابل افزایش بوده و دو پکیج آماده برای زیاران در دستور کار داریم و طبق سطح بندی،  آب سد طالقان در سطح عالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 280 هکتاری «مهرگان» برای آبرسانی از سد طالقان مشکل ایجاد می کند

افزایش 280 هکتاری «مهرگان» برای آبرسانی از سد طالقان مشکل ایجاد می کند