مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-11بين الملل

جوسازی بلینکن درباره ادعای ضد ایرانی جدید آمریکا


بعد از داستان سرایی جدید ضد ایرانی مقامات قضایی آمریکا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور هم به جوسازی و لفاظی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از داستان سرایی جدید مقامات قضایی آمریکا و متهم کردن یک تبعه ایرانی به تلاش برای ترور جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید، آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور هم به جوسازی و لفاظی علیه ایران پرداخت.

وی در توییتی مدعی شد: پیام ما به ایران روشن است: ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی ها را تحمل نخواهیم کرد - و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می شود.

هر حمله ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد .

عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده متهم که 45 سال سن دارد قصد داشته با پرداخت 300 هزار دلار افرادی را برای انجام این قتل اجیر کند.

در این بیانیه ادعا شده انگیزه این فرد احتمالاً گرفتن انتقام بابت ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی بلینکن درباره ادعای ضد ایرانی جدید آمریکا

جوسازی بلینکن درباره ادعای ضد ایرانی جدید آمریکا