مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-11حوادث

افزیش 31 درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان


افزیش 31.

82 درصدی تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا فارسی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلفات حوادث ترافیکی برون شهری استان طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 31.

82 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کل تلفات حوادث رانندگی در تیرماه امسال 38 نفر گزارش شده که از این تعداد 29 نفر در حوادث برون شهری، 6 نفر در حوادث جاده روستایی و 3 نفر در حوادث درون شهری جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه آمار تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه سال گذشته 22 نفرگزارش شده، افزود: این رقم در تیرماه امسال به 29 نفر افزایش یافته است، از این رو توصیه می شود هموطنان توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای تابستانه خود داشته باشند.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی، گفت: در تیرماه امسال 937 مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد 675 نفر مرد و 262 نفر زن بوده اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی 767 نفر گزارش شده بود، 22 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزیش 31 درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

افزیش 31 درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان