مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-11سياسي

وقتی پای حمایت مسؤولان درشهرک صنفی آهن فروشان و کشتارگاه صنعتی بهشهر می لنگد


ساخت شهرک صنفی آهن فروشان و کشتارگاه صنعتی بهشهر نیازمند حمایت مسؤولان است و این در حالی است که برخی مسؤولان حمایت جدی در این بخش ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، یعقوب اکبرپور در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار با حضور مسؤول بسیج اصناف و عضو هیأت رییسه اتاق اصناف بهشهر اظهار کرد: نبود کشتارگاه صنعتی و نیمه صنعتی در بهشهر تهدیدی برای سلامت مردم شده است و باید چاره اندیشی شود.

وی گفت: در حالیکه ایجاد کشتارگاه صنعتی سالیان سال است که در حد شعار باقی مانده است، ایجاد کشتارگاه نیمه صنعتی با سرمایه گذاری کمتر و سرمایه گذار حاضر می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند اما این مهم با مخالفت جدی محیط زیستی روبرو است.

رییس اتاق اصناف بهشهر افزود: 100 قصاب در بهشهر فعالیت دارند و به جرأت می توان گفت که 80 درصد ذبح ما از طریق غیرمجاز و در دامداری ها و منازل انجام می شود و رغبتی برای دامدار و قصاب برای ذبح در کشتارگاه با صرف هزینه و زمان وجود ندارد.

اکبرپور اظهار کرد: اکنون ایجاد کشتارگاه نیمه صنعتی می تواند جوابگوی نیاز منطقه باشد اما با وجود پیگیری های فرماندار و نماینده مجلس، محیط زیست و دامپزشکی مخالف مهم ایجاد کشتارگاه نیمه صنعتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پای حمایت مسؤولان درشهرک صنفی آهن فروشان و کشتارگاه صنعتی بهشهر می لنگد

وقتی پای حمایت مسؤولان درشهرک صنفی آهن فروشان و کشتارگاه صنعتی بهشهر می لنگد