مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-11سياسي

حمایت از جبهه صهیونیستی ـ تکفیری ایستگاه آخر میرحسین موسوی است


یک پژوهشگر مسائل سیاسی با اشاره به یادداشت اخیر موسوی گفت: میرحسین موسوی با این یادداشت در قامت یک حامی تمام عیار تروریست های داعشی ظاهر شد و از این جهت می توان گفت حمایت از جبهه صهیونیستی ـ تکفیری ایستگاه آخر موسوی است.

- آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب کروبی در مدار سقوط در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به یادداشت اخیر موسوی گفت: میرحسین موسوی به عنوان یکی از سران داخلی فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 88، اخیرا با صدور بیانیه براندازانه، در قامت یک حامی تمام عیار تروریست های داعشی ظاهر شد و از این جهت می توان گفت حمایت از جبهه صهیونیستی-تکفیری ایستگاه آخر موسوی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یاد آن پیر جماران به خیر که آن روز قلم در دست گرفته بود تا از یکی از خوش سابقه های ساده لوحی که در تکمیل پازل گروهک تروریستی منافقین سنگ تمام گذاشت، اعلام برائت کند، این شد که قلم را در خون دل فرو برد و بر جریده تاریخ نوشت: من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم، هرگز چشم پوشی نکنم.

پاک اندیش با اشاره به هتک حرمت به ساحت مدافعان حرم در یادداشت موسوی، افزود: اینک شاهد حلول سرکرده داعش در کالبد سرکرده فتنه88 هستیم و ائتلاف ناهمگنی که سال 88 توسط عمال داخلی بدتر از خارجی با سرویس های جاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جبهه صهیونیستی ـ تکفیری ایستگاه آخر میرحسین موسوی است

حمایت از جبهه صهیونیستی ـ تکفیری ایستگاه آخر میرحسین موسوی است