مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-11سياسي

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متهاجر در رشت


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان یکی از مطالبات مردم استان گیلان را جمع آوری معتادان متجاهر دانست و گفت: یک مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در جاده لاکان با ظرفیت 50 نفر تحت نظر اداره کل بهزیستی راه افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی اباذری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تبریک ایام گرامیداشت خبرنگار اظهار کرد: ما پنج کمیته تخصصی در استان داریم که متشکل از کمیته مقابله با عرضه بوده که ریاست آن بر عهده فرمانده انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی و پیشگیری یکی دیگر از کمیته های این شورا است، گفت: ریاست این کمیته بر عهده مدیرکل بهزیستی استان گیلان است و با حضور ادارات مرتبط در استان جلسات آن برگزار می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان کمیته درمان را دیگر کمیته این شورا عنوان کرد که ریاست آن برعهده ریاست علوم پزشکی استان است و کمیته حقوقی نیز با ریاست دادستان مرکز استان و هر 45 روز برگزار می شود.

اباذری کمیته توسعه مشارکت های مردمی را دیگر کمیته این شورا عنوان کرد و گفت: ریاست این کمیته برعهده معاون سیاسی امنیتی استانداری ها است، علاوه بر این ها رییس شورای هماهنگی با مبارزه با مواد مخدر ماهی یک بار با ریاست استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متهاجر در رشت

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متهاجر در رشت