مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-11سياسي

واکنش طلاب اصفهانی به یادداشت یکی از سران فتنه/ نمی دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است


برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می آورند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان صبح امروز در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون اصفهان در محکومیت بیانیه یکی از سران فتنه ، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: دشمن در طول تاریخ همواره در برابر شیعه برنامه ریزی و توطئه داشته است و وظیفه ما این است که با جهاد تبیین و روشنگری این برنامه ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار می شود، ادامه داد: گاهی بر اثر عدم تبیین و سکوت خواص و حتی گاهی به واسطه همراهی برخی خواص ناآگاه با جریان مخالف، زمینه برای وقایعی چون عاشورا فراهم می شود.

محمودی بیان کرد: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می آورند، اما نمی دانند تاریخ مصرفشان تمام شده، ولی دشمن مسیرشان را دنبال می کند و البته ما انزجار خود را از این افراد نشان می دهیم.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: از یک سو دستورات دینی در حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر ظالم و از سوی دیگر رفتار عملی مردم ایران در تشییع با شکوه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طلاب اصفهانی به یادداشت یکی از سران فتنه/ نمی دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است

واکنش طلاب اصفهانی به یادداشت یکی از سران فتنه/ نمی دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است