مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-11سياسي

گذری بر دغدغه های گریبان گیر زندگی خبرنگاران/ راویان درد از رنج هایشان می گویند


خبرنگاران به عنوان راویان و ناشران دردها ، دغدغه ها، مشکلات و پی گیری مطالبات مردم و مسئولانند، اما کسی از رنج ها و مشکلات آنان نمی پرسد.

- خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، سال روز شهادت شهید محمد صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی توسط عوامل طالبان در مزار شریف افغانستان در سال 1377 پای درد دل تنی چند از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان لرستان نشسته که ماحصل آن در پی می آید.

یکی از فعالان خبری گفت: خبرنگاران این قشر فرهیخته و زحمتکش که در سخت ترین شرایط کار و فعالیت آنان  زمان، سرما و گرما نمی شناسد و همواره درعرصه اطلاع رسانی صادقانه و به موقع قلم می زنند و با وجود مشکلات و کمبودها اما حتی خود آنها نیز به واسطه علاقه ای که به انجام فعالیت های خبری دارند، غرق مشکلاتند و تنها آن را تحمل می کنند و کسی به فکر آنها نیست.

خبرنگاران در سطح کمترین درآمد هستند اسما اسماعیل پور جایدری (محمودوند)در گفت وگو با فارس اظهار کرد: تمام شوق وذوق و دغدغه خبرنگاران کاهش آلام هموطنان، همشهریان و همنوعان خود است و وقتی در رفع مشکلی از شخصی یا فراتر ازآن منطقه ای،سهیم هستند و به واسطه مطالبه گری، نقشی دراین زمینه  ایفا می کنند،اشک شوق از دیدگان آنها جاری می شود، اما در رفع مشکلات خود می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری بر دغدغه های گریبان گیر زندگی خبرنگاران/ راویان درد از رنج هایشان می گویند

گذری بر دغدغه های گریبان گیر زندگی خبرنگاران/ راویان درد از رنج هایشان می گویند