مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-11اقتصادي

تعیین روش هوشمندانه برای جبران خسارات حوادث


رییس هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از آغاز پرداخت خسارات ناشی از زلزله هرمزگان خبر داد و گفت: این صندوق وظیفه دارد روشی هوشمندانه برای جبران خسارت حوادث طبیعی به جای پول پاشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پس از سیل های اخیر و سطح بالای آسیب های وارده به ساختمان مسکونی؛ سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بازدید از مناطق سیل زده از سازمان برنامه و بودجه خواست در تخصیص بودجه این صندوق تسریع شود تا در حوادث احتمالی بعدی امکان جبران سریع تر خسارت های منازل وجود داشته باشد.

پس از اعلام وزیر اقتصاد و پیگیری های انجام شده هیات وزیران در دهه نخست مردادماه تصویب کرد که 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ساختمان در نظر گرفته شود.

آغاز پرداخت خسارات ناشی از زلزله هرمزگان رییس هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، بخشی از خسارات مالی ناشی از حوادث طبیعی به ساختمان های مسکونی دارای انشعاب قانونی برق را طبق سازوکار بیمه ای جبران می کند.

مهدی اسماعیلی گفت: به دنبال وقوع سیل اخیر در استان های مختلف کشور، اقدامات برای جبران بخشی از خسارات ناشی از این حوادث مطابق با قانون تاسیس و تکالیف این صندوق نیز در حال انجام است و خسارات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین روش هوشمندانه برای جبران خسارات حوادث

تعیین روش هوشمندانه برای جبران خسارات حوادث