مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-11اجتماعي

ساخت مدرسه در شهرک امامِ بهشهر تسریع شود/ تحصیل دانش آموزان در کانکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حسینعلی محمدی متکازینی مدیر آموزش و پرورش بهشهر چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران و آیین تجلیل از اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار کرد: توجه به زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات و اماکن عمومی برای شهرک ها از نیازهای اساسی است که باید مورد توجه باشد.

  وی با بیان اینکه شهرک امام بهشهر از جمله شهرک های مسکن مهر به شمار می رود، گفت: این شهرک با دارا بودن 130 دانش آموز در مقطع ابتدایی از داشتن مدرسه به عنوان نیاز اصلی محروم است و باید چاره اندیشی می شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: کلنگ زنی مدرسه شهرک امام بهشهر با پیگیری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اجرایی شده اما ساخت و ساز آن زمان بر است.

محمدی متکازینی با اعلام اینکه بعد از 8 ماه از زمان کلنگ زنی، عملیات ساخت مدرسه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان ساخت مدرسه طولانی است، سال تحصیلی جدید دانش آموزان پایه اول در کانکس درس می خوانند.

وی افزود: 2 کانکس برای این امر و تحصیل دانش آموزان اول ابتدایی در شهرک امام بهشهر در نظر گرفته شده است و در سال تحصیلی جدید استارت کلاس های درس زده خواهد شد و تحصیل در شهرک آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه در شهرک امامِ بهشهر تسریع شود/ تحصیل دانش آموزان در کانکس

ساخت مدرسه در شهرک امامِ بهشهر تسریع شود/ تحصیل دانش آموزان در کانکس