مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-11بين الملل

عدم موافقت عمان باعبور پروازهای اسراییل از حریم هوایی


یک رسانه صهیونیستی چهارشنبه شب نوشت که مقام های عمانی تاکنون با عبور هواپیماهای اسراییلی از حریم هوایی این کشور موافقت نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، تارنمای روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: پس از موافقت عربستان سعودی به استفاده شرکت های هواپیمایی اسراییلی برای عبور از حریم هوایی این کشور، انتظار می رفت تا عمان نیز اجازه عبور به هواپیماهای خطوط هوایی اسراییلی را بدهد اما تاکنون این کشور موافقت خود را در این باره اعلام نکرده است.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشته است، عبور هواپیماهای خطوط هوایی اسراییلی از حریم هوایی عمان زمان پروازها به خاور دور و شرق را کوتاه و در نتیجه هزینه های آنها را کمتر خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: موافقت عمان اهمیت زیادی دارد و ضروری است زیرا بدون آن امکان خروج از حریم هوایی عربستان به سمت اقیانوس هند و سپس به مقاصد مختلف شرق وجود ندارد و تنها راه یا عبور از حریم هوایی یمن است که به دلیل جنگ و نداشتن روابط با این کشور امکان پذیر نیست و یا استفاده از حریم هوایی عمان است.

یدیعوت آحارونوت در پایان نوشته است: اما تاکنون عمان مجوز عبور شرکت های اسراییلی از حریم هوایی خود را نداده است، اما این موضوع در سطح سیاسی و نه در سطح خطوط هوایی با این کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم موافقت عمان باعبور پروازهای اسراییل از حریم هوایی

عدم موافقت عمان باعبور پروازهای اسراییل از حریم هوایی