مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-10سياسي

ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری در آذربایجان غربی


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شیب صعودی ابتلا به کرونا در استان گفت: استقبال مردم از دز یادآور واکسن کرونا چشمگیر نیست و مردم باید برای مقابله با شیوع این بیماری دز یادآور واکسن این بیماری را تزریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با دعوت از مردم برای تزریق دز یادآور واکسن، اظهارداشت: مردم آنچنان که باید از تزریق دز یادآور استقبال نکردند در حالی که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی افزود: بحث اقناع و اطلاع رسانی در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و دعوت از مردم برای تزریق واکسن، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس، افزود: مسئولان حوزه آموزش و پرورش استان ضمن فرهنگ سازی و دعوت از دانش آموزان برای تزریق واکسن، باید تهویه مناسب و شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس را نیز فراهم کنند.

ابراهیمی بر پیگیری مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونا توسط دبیرخانه نیز تاکید کرده و یادآور شد: تشکیل سامانه جامع واکسیناسیون ضروری است.

وی در ادامه بر آمادگی دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرده و افزود: تدابیر لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری در آذربایجان غربی

ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری در آذربایجان غربی