مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-10بين الملل

ضرب الاجل یک هفته ای «سید مقتدی الصدر» برای انحلال پارلمان عراق


رهبر جریان صدر در عراق در جدیدترین بیانیه خود از دستگاه قضایی این کشور خواست که حداکثر تا پایان هفته آینده پارلمان عراق را منحل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر، عصر امروز (چهارشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر بیانیه ای در ارتباط با انحلال پارلمان عراق صادر کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، رهبر جریان صدر در این بیانیه از شورای عالی قضایی عراق خواست که تصمیمی درباره انحلال پارلمان عراق حداکثر تا پایان هفته آینده اتخاذ کند.

سید مقتدی الصدر با اشاره به اینکه انحلال پارلمان تنها توسط خود اعضای پارلمان انجام نمی شود، از دستگاه قضایی عراق به ویژه رییس شورای عالی قضایی این کشور خواست که روند موجود را اصلاح کند.

الصدر با اشاره به اینکه مهلت قانونی پارلمان برای تعیین رییس جمهور و نخست وزیر به پایان رسیده، از رییس جمهور عراق خواست که پس از انحلال پارلمان، زمانی را برای برگزاری انتخابات زود هنگام البته با شروطی که بعدها اعلام خواهد شد، تعیین نماید.

رهبر جریان صدر همچنین اشاره کرد که تا زمان اعلام شروط و برگزاری انتخابات، حامیان این جریان به تحصن خود ادامه خواهند داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک هفته ای «سید مقتدی الصدر» برای انحلال پارلمان عراق

ضرب الاجل یک هفته ای «سید مقتدی الصدر» برای انحلال پارلمان عراق