مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-10سياسي

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پذیرفته شد


با تاکید رییس جمهور اختیارات هیئت وزیران به وزرای عضو هیئت امنای تامین اجتماعی تفویض شده است که این وزرا بر اساس اختیارات خود در چارچوب پایداری منابع و منابع سازمان تامین اجتماعی نسبت به مستمری سایر سطوح بازنشستگان، - اصلاح را پذیرفتند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان را پذیرفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدهادی زاهدی وفا روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان گفت: با تاکید رییس جمهور اختیارات هیئت وزیران به وزرای عضو هیئت امنای تامین اجتماعی تفویض شده است که این وزرا بر اساس اختیارات خود در چارچوب پایداری منابع و منابع سازمان تامین اجتماعی نسبت به مستمری سایر سطوح بازنشستگان، اصلاح را پذیرفتند.

  وی ادامه داد: از آنجا که بخشی از این منابع به صورت تعهدی است و لازم است به صورت منابع نقدی تبدیل شود با نمایندگان بازنشستگان جلساتی داشتیم که پیشنهاد بسیار خوبی ارائه کرده اند و این پیشنهادات بررسی شد.

  سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هفته آینده هم نشست دیگری با نماینده بازنشستگان خواهیم داشت و در نشست سراسری آنان که هفته دیگر برگزار می شود شرکت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پذیرفته شد

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پذیرفته شد