مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-10فرهنگي

آثار پذیرفته شده دومین جشنواره تئاتر شهرزاد اعلام شد


پانزده اثر پذیرفته شده «دومین جشنواره تئاتر شهرزاد» توسط هیات انتخاب این جشنواره اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود دلخواه طراح و دبیر این جشنواره ، آخرین اطلاعات مربوط به جشنواره و فهرست آثار منتخب برای شرکت در جشنواره را اعلام کرد.

استقبال بی نظیر گروههای تئاتری تهران و شهرستانها از جشنواره شهرزاد در پی فراخوان دومین جشنواره تئاتر شهرزاد ، هنرمندان تئاتر کشور از این جشنواره استقبال بی نظیری کردند به طوری که در مجموع 420 فیلم اجرا به دبیرخانه ارسال شد.

دلخواه در همین زمینه گفت: استقبال بیش از حد انتظار گروههای تئاتری تهران و شهرستانها برای شرکت در جشنواره (420 اثر) از جهاتی باعث خوشحالی اما ، از سوی دیگر وظیفه و کار هیات انتخاب را دشوارتر کرد و اعلام اسامی منتخبین را حدود یکماه به تاخیر انداخت.

   حضور امیدوارکننده شهرستان ها بنابراین گزارش، حضور امیدوارکننده گروه های شهرستانی در جشنواره امسال و استقبال خانواده تیاتر از جشنواره شهرزاد بسیار مثبت بوده و 244 اثر از تهران (58٪) و 176 اثر (42٪) از شهرستان هاست.

هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد ، فرهاد مهندس پور، نادربرهانی مرند ، محسن حسینی ، سیما تیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد  در دو تیم سه نفره ، پس از بررسی 420 اثر از استان های مختلف کشور، با توجه به محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار پذیرفته شده دومین جشنواره تئاتر شهرزاد اعلام شد

آثار پذیرفته شده دومین جشنواره تئاتر شهرزاد اعلام شد