مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 16:522022-08-10سياسي

گسترش همکاری ها بین دو بندر انزلی و کاسپین برای تخلیه و بارگیری کالاها


گسترش همکاری ها و هماهنگی های دو بندر انزلی و کاسپین در مسیر تخلیه و بارگیری و ترانزیت کالاها که در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده اند از دیگر محورهای مورد توافق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و نماینده مردم انزلی در مجلس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با عیسی فرهادی رییس هیأت مدیرعامل و مدیرعامل سازمان دیدار و دوطرف در خصوص سازوکارهای تقویت راهبردهای همکاری های بین المللی نخستین منطقه آزاد شمال کشور به تبادل نظر پرداختند.

  در این نشست دو طرف با تأکید بر وجود فرصت ها و مزیت های منطقه آزاد انزلی در عرصه روابط منطقه ای کشورمان، بر لزوم بهره برداری از ظرفیت های این منطقه در توسعه روابط کشورهای حوزه خزر و اوراسیا و ایفای نقش مرکزی مبادلات جنوب آسیا و منطقه تاکید کردند.

  عیسی فرهادی و احمد دنیامالی در این دیدار با اشاره بر توانمندی های منطقه آزاد انزلی، شهرستان بندرانزلی و استان گیلان در حوزه های مختلف صنعت گردشگری بر همکاری و هم افزایی میان نهادی و نمایندگان مجلس در زمینه زیست بوم گردشگری و بوم گردی به منظور افزایش ضریب خوداشتغالی ساکنین منطقه و استان تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری ها بین دو بندر انزلی و کاسپین برای تخلیه و بارگیری کالاها

گسترش همکاری ها بین دو بندر انزلی و کاسپین برای تخلیه و بارگیری کالاها