مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-10بين الملل

واکنش های تند جمهوری خواهان علیه هجوم به عمارت ترامپ: اف بی ای منحل شود!


جمهوری خواهان در واکنش به هجوم مأموران به عمارت رییس جمهور سابق آمریکا، خواستار انحلال اف بی آی شده و تحقیق علیه وزارت دادگستری را وعده دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هجوم مأموران سازمان تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) به عمارت لوکس دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، واکنش های تند جمهوری خواهان را به دنبال داشت.

لیدسی گراهام سناتور جمهوری خواه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: هر جمهوری خواهی از جمله خودم، باید از دادستان کل بخواهیم بابت هجوم به منزل رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد احتمالی در سال 2024 توضیح ارائه کند .

این سناتور نزدیک به ترامپ خطاب به مریک گارلند دادستان کل آمریکا گفت: باید به [مردم] این کشور توضیح بدهید که چرا این کار را کردید؟ چرا از احضاریه استفاده نکردید؟ این کار چه لزومی داشت و دنبال چه کوفتی بودید؟ خواسته زیادی است؟ می دانم که در حالت عادی چنین کاری نخواهید کرد اما تحقیق از رییس جمهور سابق نیز کاری عادی نیست .

گراهام گفت: آیا پذیرفتنی است که 90 روز مانده به انتخابات میان دوره ای [کنگره] دنبال ترامپ بیافتید؟ امروز مسیر رییس جمهور ترامپ برای نامزد شدن بسیار عریض تر از دیروز است و احتمال انتخاب مجدد او از دیروز بیشتر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های تند جمهوری خواهان علیه هجوم به عمارت ترامپ: اف بی ای منحل شود!

واکنش های تند جمهوری خواهان علیه هجوم به عمارت ترامپ: اف بی ای منحل شود!