مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-10اقتصادي

5 هزار و 570 تجهیز آزمایشگاهی بازار فناوری های زیستی کشور را رونق داد


209 مجموعه آزمایشگاهی، پژوهشی و دانشگاهی به اشتراک گذاشتن تجهیزات کاربردی خود در حوزه زیست فناوری به توسعه این صنعت کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تجهیزات و دستگاه هایی که در اختیار متقاضیان و فعالان این حوزه قرار گرفته است تا بتوانند در مسیر توسعه زیست فناوری در کشور قدم بردارند و این عرصه کاربردی را هم گام با دیگر کشورها رشد دهند.

بر همین اساس با همکاری 209 مجموعه در حال حاضر 5 هزار و 570 تجهیز و ادوات آزمایشگاهی به اشتراک گذاشته شده است.

فناوری های زیستی از جمله حوزه هایی است که برای توسعه یافتگی خود به بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی نیاز دارد این عرصه به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرمخاطب ترین حوزه های فناورانه قطعا در مسیر توسعه یافتگی خود به ابزارهای آزمایشگاهی نیاز دارد تا بتواند پژوهشگران و اساتید این حوزه را برای انجام تحقیقات هدفمندشان یاری کند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از مجموعه های پیشتاز و نقطه اتصال مراکز و فعالان حوزه آزمایشگاهی؛ چند سالی است که با دور هم جمع کردن مجموعه های فعال حوزه آزمایشگاهی اعم از مراکز پژوهشی، آزمایشگاه ها و دانشگاه ها در تلاش است تا پل ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار و 570 تجهیز آزمایشگاهی بازار فناوری های زیستی کشور را رونق داد

5 هزار و 570 تجهیز آزمایشگاهی بازار فناوری های زیستی کشور را رونق داد