مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-10سياسي

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای رسیدگی به حجم بالای پرونده های دماوند


رییس قوه قضاییه توصیه کرد برای پیشگیری از حادث شدن اختلافات ملکی و ارضی و جلوگیری از افزایش پرونده های حقوقی و کیفری حوزه زمین در شهرستان دماوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، صبح امروز از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  و قسمت بایگانی این واحد قضایی دماوند بازدید کرد.

دادگستری دماوند شامل 3 شعبه حقوقی، 3 شعبه کیفری دو ، 1 شعبه اجرای احکام مدنی و 1 شعبه دادگاه انقلاب است؛ همچنین دادسرای دماوند نیز شامل 2 شعبه اجرای احکام کیفری ، 6 شعبه دادیاری و 2 شعبه بازپرسی می باشد.

رییس دستگاه قضا ضمن کسب اطلاع از آمار پرونده های موجودی، ورودی و مختومه این شعب و فرآیند دریافت و ارجاع پرونده ها در آنها، به صورت موردی به مطالعه چند پرونده پرداخت و خطاب به قضات و مسئولان این واحد قضایی بر اعمال نهایت دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده ها و فوریت در ارجاع آنها به مراجع قضایی بعدی جهت پیشگیری از اطاله دادرسی ها تاکید کرد.

علاوه بر دیدار بدون واسطه با مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، آسیب شناسی از روندها و فرایندهای موجود در مراکز و مراجع قضایی یکی از اصلی ترین اهداف حجت الاسلام محسنی اژه ای از بازدیدها و سرکشی های خود از واحدهای قضایی است؛ این مهم در جریان بازدید امروز قاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای رسیدگی به حجم بالای پرونده های دماوند

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای رسیدگی به حجم بالای پرونده های دماوند