مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-10فناوري

از بانی مد چطور تخفیف بگیریم ؟


بانی مد یک مرکز خرید آنلاین در حوزه مد و پوشاک است که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون توانسته محصولات متنوعی از بالغ بر 500 برند ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

- بانی مد یک مرکز خرید آنلاین در حوزه مد و پوشاک است که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون توانسته محصولات متنوعی از بالغ بر 500 برند ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کاربر در هر ساعت از شبانه روز با چند کلیک و استفاده از قابلیت فیلتر کردن به سادگی می توان به کالای مورد نظر دسترسی پیدا کند و  به سرعت سفارش خود را ثبت و در هر نقطه ایران تحویل بگیرد.

فروشگاه اینترنتی بانی مد یک سایت فروش در حوزه مد و پوشاک است که به واسطه ی همکاری با بسیاری از برندهای خارجی و به ویژه داخلی خرید لباس و اکسسوری را به یکی از راحت ترین کار ها تبدیل کرده است.

رویکرد بانی مد در تبلیغ و فروش کالای تولید ایران، باعث شده است که کالا های ایرانی در سبد خرید هم وطنانمان جایگزین کالا های خارجی شوند.

باعث افتخار است که بانی مد بر پیمان خود پایبند بوده و برای حمایت از کالای باکیفیت ملی از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

تعهد بانی مد در نقطه فروش تمام نمی شود و برای مخاطبان خود یک تیم بسیار متعهد ترتیب داده است تا خریداران بتوانند پیش و پس از خرید سؤالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بانی مد چطور تخفیف بگیریم ؟

از بانی مد چطور تخفیف بگیریم ؟