مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-10بين الملل

رسانه های عبری: تل آویو از عملیات انتقام جویانه در غزه می ترسد


رسانه های عبری زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از عملیات انتقام جویانه فلسطینی ها در غزه می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 10 عبری گزارش داد که تل آویو از انجام اقدامات تلافی جویانه در کرانه باختری در پاسخ به ترور ابراهیم النابلسی و دو تن از همراهانش به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس ترس دارد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم و به نقل از معا ، این شبکه عبری از منابع خود در بین مقامات صهیونیست اذعان می کند که نهادهای نظامی اسراییل از ترس های خود از انتقام جویی در منطقه نابلس که شهرک نشینان و ارتش را هدف قرار می دهد، ابراز نگرانی کرده اند .

ارتش رژیم صهیونیستی تنها دو روز پس از آتش بس با میانجیگری مصر بین مقامات تل آویو و جنبش جهاد اسلامی، حملات و دست گیری های خود را در کرانه باختری و قدس تشدید کرده است.

رسانه های عبری وابسته به رژیم صهیونیستی تاکنون دلایل مختلف و اهداف متناقضی را برای توجیه درگیری سه روزه تل آویو با مقاومت فلسطین گزارش داده اند؛ نبردی که از سوی جنبش جهاد اسلامی وحدت میادین نام گرفت.

رژیم صهیونیستی پس از سه روز حمله علیه اهداف غیرنظامی و به شهادت رساندن مردم و کودکان غزه، در روز یک شنبه برای میانجی گری پایان درگیری به مصر متوسل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری: تل آویو از عملیات انتقام جویانه در غزه می ترسد

رسانه های عبری: تل آویو از عملیات انتقام جویانه در غزه می ترسد