مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-10اقتصادي

تمدید دورکاری پنجشنبه ادارات استان مرکزی تاپایان مردادماه


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اعلام کرد: دورکاری پنج شنبه ادارات این استان تا پایان مردادماه جاری با توجه به گرمای هوا، ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از استانداری مرکزی، سیدمجتبی آل یاسین در این اطلاعیه  افزوده است: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق استان و موافقت استاندار و تداوم حمایت از بخش کشاورزی و صنعت، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری، همه دستگاه های اجرایی استان (به استثنای واحدهای ذی ربط در مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری می باشند)، تا پایان مرداد ماه جاری در روزهای بیستم و بیست و هفتم مرداد ماه تعطیل(دورکار) و ساعت کار بانک ها و بیمه ها از ساعت هفت تا 11 تعیین می شود.

وی در این اطلاعیه ادامه داده است: مبادی مرتبط با حوزه تولید، کسب و کار از جمله ادارات کل گمرک، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی لازم است به صورت کشیک ارائه خدمت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: انتظار می رود ضمن به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری، خاموشی سامانه روشنایی، رایانه ها در پایان وقت اداری و سامانه های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دورکاری پنجشنبه ادارات استان مرکزی تاپایان مردادماه

تمدید دورکاری پنجشنبه ادارات استان مرکزی تاپایان مردادماه